שירות בכל הארץ

חברת ניקיון דירות בפריסה ארצית

מרכז הזמנות 1800-80-40-44

שירותי ניקיון בתים | דירות | עסקים

ניקיון משרד גדול

ניקיון משרד גדול

כאשר מדובר על ניקיון משרד גדול, תמיד מדובר על משימה מורכבת, הדורשת צוות מיומן ומקצועי. ניקיון משרדים גדולים דורש הרבה יותר תשומת לב, כמובן, מאשר ניקיון בתים פרטיים, או אפילו מניקיון של משרדים קטנים או בינוניים.

ניקיון של משרד הוא משימה לא פשוטה, בטח ובטח כשמדובר במשרד גדול שעובד סביב השעון, מכיל חדרי עבודה רבים, חדרי ישיבות, שירותים, מטבחון ועוד. אז כמה עובדי ניקיון צריך, כמה פעמים בשבוע ומה החשיבות בתכנית עבודה מסודרת?

במידה ומדובר במשרד שאינו פעיל בשעות הערב, מומלץ לקבוע מול חברת ניקיון שהצוות יגיע לאחר שעות הפעילות. כך, עבודת הניקיון לא תפריע לעובדים ותתבצע על הצד הטוב ביותר. כאמור, יש להחריג את חדרי השירותים והמטבחון, שדורשים כאמור טיפול שוטף.

עם זאת, במידה והמשרד פעיל כל הזמן, יש להרגיל את העובדים לשעות קבועות. לדוגמא, לקבוע מראש שעות בהן עובדי חברת הניקיון מנקים את הרצפה בחדרי העבודה, את השולחנות, את חדרי הישיבות והמנהלים.

ניקיון משרדים גדולים
ניקיון משרדים גדולים

משרדים מטבעם יכולים להפוך לסיר לחץ. הבלגן והלכלוך, ויזואלית עלולים להכביד על המוח יתרעל המידה, בשל סינון פריטים לא רלוונטיים. משרדים נקיים לא רק ישפרו ביצועים, אלה גם יורידו מלחץ העבודה.

ניקיון משרד גדול

בניגוד למשרד קטן, בו תוכלו להסתפק בעובד ניקיון עצמאי אחד, משרדים מעל 150 או 200 מ”ר מכילים בדרך כלל חדרי עבודה רבים, חדרי ישיבות, מטבחונים, שטיחים מקיר לקיר ועוד. לכן, אין מנוס אלא לסגור עם חברת ניקיון שתשלח צוות של מספר עובדים, לעיתים עם משימות שונות.

בדומה, למשל, לפרויקטים של ניקיון בניינים, אשר על פי רוב דורש צוות של עובדים, אשר כל עובד בו מקבל שטח שעל נקיונו הוא מופקד, או תחום אחריות מסוים. ניקיון של משרדים גדולים דורש צוות שכזה, כמו גם שיתוף פעולה ותיאום בין הצוות.

משרד גדול, מעל 200 מ”ר, מצריך ניקיון יום יומי על בסיס שעתי. על פי רוב חדרי השירותים והמטבחונים דורשים הכי הרבה תשומת לב, שכן הם דורשים ניקיון יום יומי באופן שוטף. במשרדים המאכלסים המון עובדים, אין מנוס מניקיון יום יומי של חדרי השירותים, אפילו על בסיס שעתי.

ברוב המקרים משרדים גדולים הם משרדים העובדים ללא הפסקה. סביר להניח שגם המשרד שלכם הומה אדם, גם בשעות לא שגרתיות. לכן, עליכם לתת את הדגש לאופי חומרי הניקיון בהם הצוות ישתמש. כמו גם לשיטות העבודה של צוות הניקיון.

היות שלא נרצה שמי מהעובדים שלכם יפגע מתכשיר ניקיון כזה או אחר שהצוות השתמש בו. בחרו חברת ניקיון ופוליש שמשתמשת בחומרי ניקוי ידידותיים ככל שאפשר. כמו גם בשיטות וטכניקות ניקיון המאפשרות הכי פחות הפרעה לאורח החיים המשרדי.

ניקיון משרד גדול
ניקיון משרד גדול

אפילו שניקיון משרדים בשעות הבוקר, תוך כדי שעות הפעילות של המשרד, מציע יתרונות רבים, חשוב לזכור שאינו מתאים לכל המשרדים. אלה הדברים שחשוב לבדוק, במידה והמשרד שלך עונה על כמה מהקריטריונים כדאי לשקול ניקיון משרדים בערב.

ישנם מקרים בהם צוות הניקיון עלול להפריע לשיגרה היומית והפעילות העסקית של המשרד ולהפך. בזמן התאמת שירות הניקיון ללקוח, חשוב שנבין את שעות הפעילות של המשרד, ונתאם את שעות הניקיון בהתאם, כדי לצמצם את ההפרעה ככל הניתן לפעילות המשרד השוטפת.

ניקיון משרדים גדולים

מחקרים מראים -מחצית מגורמי ההדבקה במחלות של העובדים והעובדות שלך במשרד הוא הלכלוך, האבק והבקטריה שהצטברה בציוד המשרדי וסביבתו. לעיטים אפילו המקלדת והעכבר מכילים יותרבקטריה מהאסלה בשירותים.

לכן בשנים האחרונות, המודעות לשמירת ניקיון המשרד הפכה לחלק בלתי נפרד מהעסק, בין אם מדובר בניקיון יומי או שבועי. בשנים האחרונות, עם התפתחות העולם הדיגיטלי חלה עליה משמעותית בכמות המשרדים בארץ – ואיתם הדרישה לשירות ניקיון יסודי למשרד.

מעבר ליתרון הריכוז, חוסר סדר במשרד יכול לגרום לנזק במשאב היקר ביותר של העסק שלך והעובדים בו – איבוד זמן. סביבת עבודה נקיה ומסודרת עוזרת לעובדים למלא מטלות בזמן קצר יותר. שמירה על שגרת ניקיון המשרד מייעלת את זמן העבודה, חוסכת התעסקות מיותרת בסדר וארגון, ומשפרת את האווירה הכללית.

כאשר מדובר על משרדים גדולים, על פי רוב לא נסתפק בשירות ניקיון משרדים חד פעמי, שכן יש לנו צורך בניקיון שגרתי, לעיתים יומיומי, לעיתים אף יותר מפעם אחת בכל יום. כגודל המשרד כן גודל הצורך בצוות ניקיון ייעודי למשרד.

זה לא סוד שעובדים שמחים מספקים שירות טוב יותר ללקוחות של העסק שלכם. משרד נקי ומאורגן גורם לעובדים בו להיות שמחים ונינוחים יותר. הרי מי לא היה רוצה להגיע כל בוקר למשרד רענן, ולהתחיל את היום שלו בדיוק כמתוכנן.

אנו לוקחים ברצינות את נושא הניקיון במשרד שלך. אנחנו מאמינים בלב שלם שהסוד נמצא בפרטים הקטנים – וכך גם אנו מתייחסים לתרבות הניקיון. מרגע הזמנת השירות, הצוות המנוסה שלנו ידאג לטפל בסדר,הלכלוך והבלאגן.

מוזמנים לעקוב אחר עמוד הפייסבוק שלנו

שירותים שלנו
פוסטים אחרונים
ניקיון לבתים חדשים

ניקיון לבתים חדשים

ניקיון לבתים חדשים מקבלן צריך לדעת איך לעשות. אנו מספקים ניקיון בתים חדשים בבאר שבע ועד צפון המדינה ובזמינות גבוהה. חברת ניקיון בתים חדשים המובילה

חברת שירותי ניקיון

חברת שירותי ניקיון

חברת שירותי ניקיון טופ פוליש היא אחת מכמה חברות שירותי ניקיון המובילות בארץ. קשה למצוא חברה מקצועית לשירותי ניקיון שניתן לסמוך עליה ולכן מומלץ לקחת

ליטוש דק

ניקוי דק

ניקוי דק עץ שנעשה באופן מקצויעי ישלב חידוש דק על ידי ליטוש דק עץ על שלל סוגיו. פעולת חידוש עץ מבוקשת בחברתנו היא חבילת ליטוש

ניקיון וסדר בבית

ניקיון וסדר בבית

ניקיון וסדר בבית הוא נושא המעסיק את כולנו ובצדק. ניקיון מאפשר לנו לנשום לרווחה ואנו מייחלים לו במצבים רבים. בין אם כשעוברים דירה ונכנסים למקום

ניקיון משרדים נגד קורונה

ניקיון קורונה

ניקיון קורונה הוא שירות נפוץ בימים אלה. איך מנקים חדר של חולה קורונה ואיך ניתן לדאוג שיהיה ניקיון משרדים נגד קורונה רציף ויעיל? ניקוי קורונה

איך מחטאים את הבית אחרי קורונה

איך מחטאים את הבית

איך מחטאים את הבית מקורונה היא שאלה החוזרת על עצמה כשפונים אל חברת הניקיון שלנו. האם יש צורך ואם כן כיצד ניתן לחטא את הבית

טופ פוליש ניקיון משרד גדול

שושנה אהרון
קרא עוד
אתם החברה מספר 1 בשוק!! בעבודת צוות מעולה, מקצועית ונקייה במיוחד. זה כל כך כיף להיכנס לבית הנקי אחרי שאתם הברקתם אותו!! כמובן שאני ממליצה לכל חבריי ומכריי, כמו שהבטחתי. מדובר בשירות איכותי, אמין ולכן אני ממליצה עליהם בחום, אל תחשבו פעמיים.
אלה חיימוב
קרא עוד
ליחס כזה אדיב והוגן לא ציפיתי. באמת לא ציפיתי!!! כל הכבוד!!!!! עובדים ברמה מקצועית, נהדרת ואחראית! לאורך התהליך ובעיקר בסופו של היום קיבלנו המון טיפים לשמור על הניקיון. תודה רבה מכל הלב. הלוואי שכל החברות יתנהלו כפי שאתם עכשיו הבית כולו נוצץ בזכותכם. תודה ויישר כוח! תמשיכו בעבודת הקודש.
דניאלה יודיץ
קרא עוד
בהתחלה חששנו מכיוון שלא הכרנו את החברה, אבל גילינו שהתוצאה, אחרי עבודה רבה, הייתה מעולה! החבר'ה באמת עשו עבודה מרשימה, כל הכבוד על המסירות והעבודה לפרטים קטנים! ממליצה לכולם! שיהיה המון בהצלחה!
עידו מלכה
קרא עוד
ניקיון יסודי וטוב!החברה הגיעה בזמן. ועבדו בצורה מסודרת ונקייה. ראו שהם מומחים ומבינים את העבודה!הבית מבריק! ובפעם הבאה שאצטרך עבודת ניקיון בוודאות אקרא לכם שוב!!
רחל אלמה
קרא עוד
אני רוצה להמליץ על חברה נהדרת!! אתם צריכים לחשוב עד כמה חשוב שהבית שלכם יהיה נקי?! עד לפני כמה זמן לא הבנתי את זה. הבנתי שיש חשיבות לדברים הקטנים ביותר, גם סדר העבודה וגם הסוג של החומרים שבשימוש חברות הניקיון! אז שאפו את המקצועיות והיסודיות. אה ושכחתי לציין שלמרות שלא סיכמנו על כך הם גם ניקו לי את דלת הכניסה בצורה מצוינת. בקיצור אני ממליצה לכל אחד על חברת הניקיון טופ פוליש!
מאור ושמחה אגרשייב
קרא עוד
מצויינים! ההחלטה לסגור עם טופ פוליש הייתה קלה מאוד: קודם כל ראינו את חוות הדעת באתר ולאחר שיחה עם הצוות הזמנו אותם. הצוות הגיע בזמן, נותני שירות מצוינים, ניקו בכל מקום! המשיכו כך!הדבר הראשון שאיתו התחילו היה התריסים והחלונות בכל הדירה, החל מפירוק התריסים וניקיון כל המסילות ומסגרות בצורה יסודית, הדבר השני ניקוי באותה צורה את כל החדרים הנותרים והחלו לנקות את המטבח, הדלתות של ארונות המטבח פנים חוץ בצורה יסודית!!!!
קארין כהן
קרא עוד
אני רוצה להמליץ על חברת ניקיון טופ פוליש, ניקיון ברמה גבוהה מאוד.עברו על כל המטבח מכל הכיוונים והבריקו אותו, המטבח פשוט היה נוצץ. ולא רק המטבח בכל מקום היה נעים ונראה היה שחברת ניקיון עשתה זאת!!! שווה את הכסף!!! כל הרצפה הייתה מלאה בקצף של ניקיון, וגם הריח היה טוב אז ממש הרגשנו שמנקים את הרצפה באופן יסודי. שני העובדים החלו לגרוף את הקצף לכיוון האמבטיה ותוך משהו כמו שעה כל הקצף נעלם. עבודה יסודית ונהדרת!!!!!!
דניאל אבני
קרא עוד
אחלה חברה, יופי של צוות.ממליץ בחום.
מאיה חובב
קרא עוד
יום אחד הייתי חייב להזמין הביתה חברת ניקיון כדי לעשות עבודת ניקיון ולא ידעתי במי לבחור!! מתוך כל החברות שהופיעו בדפי זהב ועוד אתרים של חברות ניקיון, ככ הרבה מבחר שזה מטורף! במילה אחת היינו מרוצים מכל העובדים שהיו מצוינים וקיבלנו עבודת ניקיון טובה גם הפינישים היו ברמה גבוהה ומאז אנחנו מזימים רק את חברת הניקיון הזו!!
שרית נאמן
קרא עוד
החברה עשו הרבה שמח ועבדו בחריצות כדי לנקות בצורה הטובה ביותר!! מאוד שמחה שהזמנתי אותם!!!ממליצה בחום לכל משפחה שצריכה ניקוי מעולה לבית!
לימור ארביב
קרא עוד
ניקיון הבניין וחדרי המדרגות שווה ערך לניקיון הדירה שלכם! חשוב לזכור שחדרי מדרגות מוזנחים ולא מתוחזקים, מעידים על חוסר אכפתיות של הדיירים למקום מגוריהם ואף יכול לגרום לכך הערך הדירות ירד. חדרי מדרגות נקיים ובניין נקי מעיד על אווירה חמימה וידידותית בין הדיירים ובנוסף נותן רושם מצוין כל מי שמגיע!!!
הזמנת שירות
חברת ניקיון טופ פוליש

חזרו אלי עם המבצע!

דילוג לתוכן