שירות בכל הארץ

חברת ניקיון דירות בפריסה ארצית

מרכז הזמנות 1800-80-40-44

שירותי ניקיון בתים | דירות | עסקים

חברת ניקיון דירה מומלצת

חברת ניקיון דירה מומלצת

כמחפשים חברת ניקיון דירה מומלצת, בין אם זה עבור ניקיון דירה לפני מעבר, או סתם ניקיון דירה חדרים, מטבח או חדרי שירות שגרתי, תמיד נרצה לשמוע המלצות מניסיון. כשמדובר בחברת ניקיון דירה המלצות הן עניין מאד חשוב ותמיד רלוונטי.

הבעיה בענף הניקיון בימינו היא שכדי להכריז על עצמו “חברת ניקיון”, בעל מקצוע לא צריך תעודה או הכשרה, ואפילו כלי העבודה לא יקרים במיוחד. בעצם, גם אתם יכולים לקחת מגב, סמרטוט וחומרי ניקוי בסיסים ולקרוא לעצמכם “חברת ניקיון מומלצת”.

זאת הסיבה שבענף מלא בחאפרים, חברת טופ פוליש מקפידה על רמת שירות גבוהה, על איכות העובדים ועל הכשרתם ועל רמת מקצועיות הגבוהה ביותר האפשרית. אלו, למעשה, האלמנטים אשר מפרידים אותנו, בתור ספקי שירות ניקיון ופוליש מובילים, משאר החברות בשוק.

חברת ניקיון דירה מומלצת

איך מוצאים חברת ניקיון דירה מומלצת?

חברת ניקיון מספקת שירותי ניקיון בתים מקצועיים ברמה שאינכם מסוגלים להגיע אליה בעצמכם. חברתנו מתמחה בסוגי ניקיון לאחר שיפוץ, או לקראת מעבר דירה, כאשר כל הבית נראה בכאוס מוחלט, לפה אנחנו נכנסים עם עובדים מנוסים וציוד מתאים.

ניקיון לבתים אצלנו זה מקצועיות נטו, רכשתם דירה חדשה מקבלן – תנו לנו לטפל בה. אתם נמצאים לפני כניסה לדירה והדייר הקודם השאיר אותה מלוכלכת מאד – אנו נבצע את הכל עבורכם במחירים שפויים. חברתנו מומחית בשירותי ניקיון דירות, חדשות או לאחר שיפוץ.

הצעת מחיר, כמובן, תמיד תהיה שונה כשהנתון משתנה. לדוגמה מחיר ניקיון דירה חדשה יהיה זול יותר כמעט תמיד, מאשר ניקיון דירה לאחר שיפוץ. הסיבה למחיר זול יותר היא מפני שבדירות חדשות, הקבלן בדרך כלל מבצע ניקוי ראשוני של הדירה, כלומר שעל החברה מוטלת עבודה קלה בהרבה.

מי שמחפש חברת ניקיון מומלצת ואמינה לניקיון בית או דירה, במיוחד ניקיון לאחר שיפוץ, יודע כי קיימות חברות ניקיון רבות בתחום. אולם חשוב לדעת שניקיון דירה הוא עבודה מורכבת, וחברות רבות עושות שימוש בחומרי ניקוי לא מקצועיים, שעשויים להזיק לדירה שעברה שיפוץ כרגע.

ניקיון דירה המלצות

ניקיון דירה המלצות וטיפים חשובים

השלב הראשון בבדיקת ההתאמה שלכם את חברת הניקיון האמורה, יכלול הבנות בנוגע לוותק החברה, האמינות והניסיון שלה – כמו גם הניסיון, המקצועיות, והוותק של מי שיבוא בפועל לנקות את הדירה שלכם.

חשוב לקחת בחשבון שצוותים מטעם חברת הניקיון אינם מורשים בביצוע כל עבודה – למשל, עבודות הדברה מורשות לביצוע רק על ידי מדבירים מורשים. לכן, חשוב לוודא האם חברת הניקיון שהזמנתם מורשית לעסוק באותם תחומי הדורשים זאת.

טיפ חשוב לקבלת הצעת מחיר:

חלק מחברות הניקיון מתורגלות בטקטיקות ל”ניפוח” הצעת המחיר שניתנה לכם על ידי הצהרה על עלויות גבוהות יותר של השירותים שכבר הובטחו, מסיבות שונות. טרם תחילת הניקוי, כדאי להתעקש על סיבוב בבית וקבלת הצעה סופית לניקוי הבית שלכם, כולל מחירים ולוחות זמנים.

יש הבדל גדול באיכות הניקיון, בין חברות המשתמשות בכלי ניקוי ובחומרי ניקוי איכותיים ומקצועיים, בשימוש נכון – לבין אלה שמשתמשים בנוזלים זולים או מדוללים באופן הלא נכון, לעיתים אף ללא כלים מקצועיים לניקוי.

בתחום הניקיון, ישנם חומרי ניקוי ייעודיים עבור סוגים שונים של משטחים – ושימוש בחומרי ניקוי לא מתאימים עלול לגרום נזק למשטחים, לעיתים כזה שיתגלה רק לאחר זמן רב. לשם הדוגמה, חומר המשמש עבור ניקוי פרקט עץ הוא חומר שונה לחלוטין מאשר זה המשמש לניקוי רצפות שיש, או גרניט פורצלן.

על כן, מדובר באחת השאלות החשובות שתשאלו את חברת הניקיון שתעסיקו – ואנחנו ממליצים בחום לציין את ההתחייבות להשתמש בחומרי ניקוי איכותיים, אקולוגיים ואולי אף היפו אלרגניים – בהצעה שתישלח אליכם.

חשוב לשים לב – בניקיון מקצועי של בתים ודירות, לא נעשה שימוש בכמויות גדולות של מים, שמזיקות למשטחים רבים במהלך הניקוי.

ניקיון דירה לפני מעבר

ניקיון דירה לפני מעבר – על מה לשים דגש?

ניקיון דירה לפני כניסה הוא דבר הכרחי, בין אם נעשה לפני כניסת דיירים חדשים לבית שלכם, או לפני כניסה שלכם לדירה שכורה חדשה. מעוניינים בניקיון הדירה שלכם לפני שתכניסו אליה את החפצים והרהיטים שלכם? האם החלטתם למכור את הדירה שהשכרתם עד עתה והיא במצב רע מבחינת ניקיון? אנחנו כאן כדי לעזור לכם לעבור את החוויה בקלות.

אנו מנקים ומצחצחים את הדירה בניקיון הכולל, תריסים וחלונות מסגרות ושאיבת המסילות, ניקוי ארונות מטבח פנים וחוץ, ניקיון מקצועי לחדרים הרטובים הכוללים במידת הצורך קיטור לחץ ועוד מוצרים למעט הרצפה.

הרצפה זה כבר לוקסוס אבל לדעתנו גם חובה לבצע זאת, על מנת שהמראה יהיה עשיר ושהמכירה תהיה קלה יותר. קרצוף הרצפה מתבצע עם מכונת פוליש מיוחדות על מנת להסיר את כל השומנים והלכלוך שהצטברו במשך השנים, ולהכין אותה להברקה.

במקרים מסוימים הרצפה נהרסה מכל מני חומרים שהשתמשו עליה. הרצפה השחירה והתמלאה בכתמים והמצב נראה לא טוב, אל דאגה זה ניתן לפתרון וגם זול. במצבים מעיין אלו אנו מסירים את הגלזורה העליונה ע”י רשתות ומגלים מתחת רצפה חדשה.

ניקיון דירה חדרים

ניקיון דירה חדרים, מטבח ושאר החללים בבית

אתם צריכים חברת ניקוי אמינה ומקצועית שמתקתקת עניינים, ותנקה לכם את הדירה בצורה היעילה ביותר, בזמן הקצר ביותר בעלויות בהם אתם יכולים לעמוד בקלות – הכול עם אחריות מלאה.

החל מייעוץ לגביי סוגי ניקיון: חברתנו עמדה בפרויקטים רבים ומגוונים, ביניהם ניקיון דירות חדשות, ניקיון דירות לקראת מעבר, ליטוש ולמעשה חידוש מרצפות ישנות ועוד. הידע שלנו בניקיון דירות כמו גם השם והמוניטין שלנו הולך לפנינו.

ניקיון דירות בהתאמה אישית – כל נכס ובעליו צריכים שירותי ניקיון שונים ואנו כאן כדי להעמיד לרשותכם את הניסיון הרב שצברנו ולתת לכם את ההצעה המשתלמת ביותר לניקיון הדירה שלכם.

חשוב מאוד לזכור כי ברגע שמכניסים את כל הציוד והריהוט, קשה מאוד לבצע עבודת ניקיון מקיפה אשר תכלול את כל האזורים בבית. לכן המועד הטוב ביותר לביצוע ניקיון דירות חדשות זה לפני איכלוס הדירה, כאשר הדירה כולה ריקה וניתן לנקות אותה ביסודיות.

למידע נוסף לגבי ניקיון דירות, משרדים ובנייני מגורים, עיקבו אחרינו בפייסבוק

שירותים שלנו
פוסטים אחרונים
ניקיון לבתים חדשים

ניקיון לבתים חדשים

ניקיון לבתים חדשים מקבלן צריך לדעת איך לעשות. אנו מספקים ניקיון בתים חדשים בבאר שבע ועד צפון המדינה ובזמינות גבוהה. חברת ניקיון בתים חדשים המובילה

חברת שירותי ניקיון

חברת שירותי ניקיון

חברת שירותי ניקיון טופ פוליש היא אחת מכמה חברות שירותי ניקיון המובילות בארץ. קשה למצוא חברה מקצועית לשירותי ניקיון שניתן לסמוך עליה ולכן מומלץ לקחת

ליטוש דק

ניקוי דק

ניקוי דק עץ שנעשה באופן מקצויעי ישלב חידוש דק על ידי ליטוש דק עץ על שלל סוגיו. פעולת חידוש עץ מבוקשת בחברתנו היא חבילת ליטוש

ניקיון וסדר בבית

ניקיון וסדר בבית

ניקיון וסדר בבית הוא נושא המעסיק את כולנו ובצדק. ניקיון מאפשר לנו לנשום לרווחה ואנו מייחלים לו במצבים רבים. בין אם כשעוברים דירה ונכנסים למקום

ניקיון משרדים נגד קורונה

ניקיון קורונה

ניקיון קורונה הוא שירות נפוץ בימים אלה. איך מנקים חדר של חולה קורונה ואיך ניתן לדאוג שיהיה ניקיון משרדים נגד קורונה רציף ויעיל? ניקוי קורונה

איך מחטאים את הבית אחרי קורונה

איך מחטאים את הבית

איך מחטאים את הבית מקורונה היא שאלה החוזרת על עצמה כשפונים אל חברת הניקיון שלנו. האם יש צורך ואם כן כיצד ניתן לחטא את הבית

טופ פוליש חברת ניקיון דירה מומלצת

שושנה אהרון
קרא עוד
אתם החברה מספר 1 בשוק!! בעבודת צוות מעולה, מקצועית ונקייה במיוחד. זה כל כך כיף להיכנס לבית הנקי אחרי שאתם הברקתם אותו!! כמובן שאני ממליצה לכל חבריי ומכריי, כמו שהבטחתי. מדובר בשירות איכותי, אמין ולכן אני ממליצה עליהם בחום, אל תחשבו פעמיים.
אלה חיימוב
קרא עוד
ליחס כזה אדיב והוגן לא ציפיתי. באמת לא ציפיתי!!! כל הכבוד!!!!! עובדים ברמה מקצועית, נהדרת ואחראית! לאורך התהליך ובעיקר בסופו של היום קיבלנו המון טיפים לשמור על הניקיון. תודה רבה מכל הלב. הלוואי שכל החברות יתנהלו כפי שאתם עכשיו הבית כולו נוצץ בזכותכם. תודה ויישר כוח! תמשיכו בעבודת הקודש.
דניאלה יודיץ
קרא עוד
בהתחלה חששנו מכיוון שלא הכרנו את החברה, אבל גילינו שהתוצאה, אחרי עבודה רבה, הייתה מעולה! החבר'ה באמת עשו עבודה מרשימה, כל הכבוד על המסירות והעבודה לפרטים קטנים! ממליצה לכולם! שיהיה המון בהצלחה!
עידו מלכה
קרא עוד
ניקיון יסודי וטוב!החברה הגיעה בזמן. ועבדו בצורה מסודרת ונקייה. ראו שהם מומחים ומבינים את העבודה!הבית מבריק! ובפעם הבאה שאצטרך עבודת ניקיון בוודאות אקרא לכם שוב!!
רחל אלמה
קרא עוד
אני רוצה להמליץ על חברה נהדרת!! אתם צריכים לחשוב עד כמה חשוב שהבית שלכם יהיה נקי?! עד לפני כמה זמן לא הבנתי את זה. הבנתי שיש חשיבות לדברים הקטנים ביותר, גם סדר העבודה וגם הסוג של החומרים שבשימוש חברות הניקיון! אז שאפו את המקצועיות והיסודיות. אה ושכחתי לציין שלמרות שלא סיכמנו על כך הם גם ניקו לי את דלת הכניסה בצורה מצוינת. בקיצור אני ממליצה לכל אחד על חברת הניקיון טופ פוליש!
מאור ושמחה אגרשייב
קרא עוד
מצויינים! ההחלטה לסגור עם טופ פוליש הייתה קלה מאוד: קודם כל ראינו את חוות הדעת באתר ולאחר שיחה עם הצוות הזמנו אותם. הצוות הגיע בזמן, נותני שירות מצוינים, ניקו בכל מקום! המשיכו כך!הדבר הראשון שאיתו התחילו היה התריסים והחלונות בכל הדירה, החל מפירוק התריסים וניקיון כל המסילות ומסגרות בצורה יסודית, הדבר השני ניקוי באותה צורה את כל החדרים הנותרים והחלו לנקות את המטבח, הדלתות של ארונות המטבח פנים חוץ בצורה יסודית!!!!
קארין כהן
קרא עוד
אני רוצה להמליץ על חברת ניקיון טופ פוליש, ניקיון ברמה גבוהה מאוד.עברו על כל המטבח מכל הכיוונים והבריקו אותו, המטבח פשוט היה נוצץ. ולא רק המטבח בכל מקום היה נעים ונראה היה שחברת ניקיון עשתה זאת!!! שווה את הכסף!!! כל הרצפה הייתה מלאה בקצף של ניקיון, וגם הריח היה טוב אז ממש הרגשנו שמנקים את הרצפה באופן יסודי. שני העובדים החלו לגרוף את הקצף לכיוון האמבטיה ותוך משהו כמו שעה כל הקצף נעלם. עבודה יסודית ונהדרת!!!!!!
דניאל אבני
קרא עוד
אחלה חברה, יופי של צוות.ממליץ בחום.
מאיה חובב
קרא עוד
יום אחד הייתי חייב להזמין הביתה חברת ניקיון כדי לעשות עבודת ניקיון ולא ידעתי במי לבחור!! מתוך כל החברות שהופיעו בדפי זהב ועוד אתרים של חברות ניקיון, ככ הרבה מבחר שזה מטורף! במילה אחת היינו מרוצים מכל העובדים שהיו מצוינים וקיבלנו עבודת ניקיון טובה גם הפינישים היו ברמה גבוהה ומאז אנחנו מזימים רק את חברת הניקיון הזו!!
שרית נאמן
קרא עוד
החברה עשו הרבה שמח ועבדו בחריצות כדי לנקות בצורה הטובה ביותר!! מאוד שמחה שהזמנתי אותם!!!ממליצה בחום לכל משפחה שצריכה ניקוי מעולה לבית!
לימור ארביב
קרא עוד
ניקיון הבניין וחדרי המדרגות שווה ערך לניקיון הדירה שלכם! חשוב לזכור שחדרי מדרגות מוזנחים ולא מתוחזקים, מעידים על חוסר אכפתיות של הדיירים למקום מגוריהם ואף יכול לגרום לכך הערך הדירות ירד. חדרי מדרגות נקיים ובניין נקי מעיד על אווירה חמימה וידידותית בין הדיירים ובנוסף נותן רושם מצוין כל מי שמגיע!!!
הזמנת שירות
חברת ניקיון טופ פוליש

חזרו אלי עם המבצע!

דילוג לתוכן