שירות בכל הארץ

חברת ניקיון דירות בפריסה ארצית

מרכז הזמנות 1800-80-40-44

שירותי ניקיון בתים | דירות | עסקים

ניקיון דירה לאחר שיפוץ

ניקיון דירה לאחר שיפוץ

ניקיון דירה לאחר שיפוץ, בוודאי ניקיון לאחר שיפוץ גדול, דורש תכנון מראש של סדר הפעולות. ניקיון לאחר שיפוץ מאסיבי הוא פרויקט לא פשוט, אז איך כדאי לתכנן ניקיון לאחר שיפוץ מסביבי? ועל מה כדאי לשים דגש קודם כל? נשתדל לענות על כל השאלות בשורות הבאות.

ניקיון דירה לאחר שיפוץ

סוף סוף הסתיים השיפוץ. חיכיתם כל כך לרגע הזה, בו תוכלו להיכנס לדירה החדשה או המשופצת שלכם, לשאוף אויר ולהרגיש טוב. אלא שהדירה כרגע מלאה שאריות שיפוץ של טיח, אבק, חלקיקי רובה והשפרצות צבע.

ברוב המקרים, הלכלוך לאחר השיפוץ הוא רב והכתמים לא יורדים בניקיון רגיל. במצב כזה רבים מעדיפים להיעזר בחברת ניקיון ופוליש מקצועית, שתבצע ניקיון יסודי בעזרת חומרים מיוחדים, ותביא את הדירה שלכם בדיוק למצב שבו שחלמתם שתהיה.

קודם כל כדאי להבין מקבלן השיפוצים מה צפוי להיות מצב הדירה עם סיום עבודות השיפוץ. זה קשור לאופי השיפוץ, כמות הפסולת שהצטברה, עבודות הצבע והטיח ועוד. השיחה הזו גם מונעת מהקבלן להשאיר פסולת בדירה. זה אמנם תפקידו, אבל תמיד כדאי להזכיר את הנושא.

לאחר שהבנו עם מה אנחנו מתמודדים, זה הזמן לפנות אל חברת ניקיון. חשוב להזמין את חברת הניקיון לפחות שבועיים מראש. לפני קבלת הצעת מחיר, כדאי מאוד שבעל המקצוע יבקר בדירה או בבית, כדי שיוכל להכריע בעצמו בשאלות מהותיות כמו היקף העבודה ובאיזה מכשור וכלים להשתמש.

ניקיון לאחר שיפוץ מסיבי

ניקיון לאחר שיפוץ מאסיבי – איך ניגשים ומה עושים?

כמו שהשקעתם זמן ומאמץ בבחירת השיש למטבח החדש שלכם, לשם הדוגמה, אתם חייבים להשקיע זמן ולהבין כיצד, מתי וכמה הולכים לנקות את הדירה שלכם.

על פי רוב, הציוד כולל מכונה לקרצוף הרצפה, תכשירים להסרת שאריות בניה וחומרי ניקוי שונים. הדבר הטוב ביותר יהיה אם תהיו בעצמכם בדירה, תסתכלו על הציוד ותוודאו שהוא איכותי וראוי. לחילופין, הדגישו את זה בשיחה הטלפונית ובקשו לדעת מראש באיזה חומרים הולכים להשתמש.

ישנם חומרים העלולים להיות מסוכנים לבית שלנו כדוגמת חומצת מלח, המזיקה לכלים הסניטריים ולמרצפות בבית אם משתמשים בה לא נכון. כבר יצא לנו לשמוע מלקוחות על חברות ניקיון שהשתמשו בחומצת מלח מרוכזת שגרמה לנזק בלתי הפיך לברזים ולשקעים במרצפות.

לפעמים נדמה כי מיותר לציין, אך פרט מאד חשוב הוא שניקיון אחרי שיפוץ דירה, מאסיבי ככל שיהיה, הוא תמיד פרויקט ניקיון חד פעמי, ולא עניין של מספר ביקורי קבע לשם ניקיון שוטף. אבק ושאריות בניה לא נוצרים שוב לאחר שניקינו פעם אחת – חשוב לזכור זאת.

ניקיון דירה לאחר שיפוץ

דבר נוסף שחשוב לזכור בעת ניקיון אחרי שיפוץ, הוא שלא כל משטח דורש את אותם חומרים ואת אותן שיטות ניקוי. ניקוי פרקט לאחר שיפוץ, למשל, יהיה שונה לחלוטין מניקוי של מרצפות טרסו או מרצפות שיש. כדאי לשים לב לשימוש בחומרים שמתאימים למשטחים בבית שלכם.

על פי רוב, לעבודת ניקיון שאחרי שיפוץ, נגיע עם מכונת ניקוי ייחודית ומקצועית, אשר עושה שימוש בחומרי ניקוי אינטנסיביים המסייעים גם להסיר כתמים קשים ממרצפות ישנות או לאחר שיפוץ.

על כן, חשוב שמאד שנדע מה סוג המרצפות באזורים השונים בבית – בתור חברת ניקוי מקצועית, נתייחס לסוגי ריצוף ייחודיים ונתאים להם את טכניקת הניקוי והחומרים בהם ייעשה שימוש במהלך הניקוי, על מנת שלא להזיק לשכבת הריצוף העליונה.

טיפים לגבי ניקיון לאחר שיפוץ מסיבי

כדי לחסוך בעלויות ניקיון הדירה אחרי שיפוץ, צריך גם לגרום לזה שלא יהיה הרבה לכלוך מלכתחילה, וגם להיות מוכנים לקרצף ולשפשף.

כיצד גורמים לכך שלא יהיה הרבה לכלוך?

כדאי לקבוע מראש עם הקבלן כללים מסוימים שבהם עליו לעמוד בזמן השיפוץ. כללים אלו יכולים להקל בניקיון שאחרי. למשל: סרטי הדבקה על מסגרות החלונות, עיתונים על הרצפה, עטיפה של משטחי עץ וניקוי פסולת הבנייה אחרי השיפוץ.

חשוב להכיר שיש משטחים שכלל לא יכולים להתנקות, למשל משטחי עץ שמתלכלכים בצבע או בשמן. במידה ואכן הקבלן עמד בכללים שהצבתם לו, והוא השאיר אחריו לכלוך סביר, אתם לא חייבים לקחת חברת ניקיון ואפשר אפילו לנקות בעצמכם.

לפני שאתם סוגרים מחיר עם קבלן הניקיון, נציע לכם לשאול את השאלות הבאות: מה כולל המחיר? האם המחיר אמור לכסות ניקוי מלא של הדירה לאחר השיפוץ? האם המחיר כולל גם פוליש לרצפה וגם ניקוי יסודי של כל חלקי הבית? האם המחיר כולל ארונות, דלתות וחלונות?

ניקוי יסודי ומקצועי של דירת ארבעה חדרים, צפוי לארוך בין שמונה ל – 12 שעות, והעלויות, כמובן משתנות כתלות בדירה, במצבה, ברשימת השירותים שהזמנתם ובמורכבות העבודה. המחיר יעלה ככל שהדירה גדולה יותר או אם יש בה אלמנטים הנדרשים לניקוי מיוחד.

שירותי ליטוש, פוליש והברקה קריסטלית מוסיפים, כמובן, לעלות ניקוי הדירה, ושירותים נוספים כמו הדברה או ניקוי ריפודים – יינתנו גם הם בדרך כלל בתוספת תשלום.

ניקיון לאחר שיפוץ מאסיבי

לשאלות נוספות אתם מוזמנים לעקוב אחר עמוד הפייסבוק שלנו.

שירותים שלנו
פוסטים אחרונים
ניקיון לבתים חדשים

ניקיון לבתים חדשים

ניקיון לבתים חדשים מקבלן צריך לדעת איך לעשות. אנו מספקים ניקיון בתים חדשים בבאר שבע ועד צפון המדינה ובזמינות גבוהה. חברת ניקיון בתים חדשים המובילה

חברת שירותי ניקיון

חברת שירותי ניקיון

חברת שירותי ניקיון טופ פוליש היא אחת מכמה חברות שירותי ניקיון המובילות בארץ. קשה למצוא חברה מקצועית לשירותי ניקיון שניתן לסמוך עליה ולכן מומלץ לקחת

ליטוש דק

ניקוי דק

ניקוי דק עץ שנעשה באופן מקצויעי ישלב חידוש דק על ידי ליטוש דק עץ על שלל סוגיו. פעולת חידוש עץ מבוקשת בחברתנו היא חבילת ליטוש

ניקיון וסדר בבית

ניקיון וסדר בבית

ניקיון וסדר בבית הוא נושא המעסיק את כולנו ובצדק. ניקיון מאפשר לנו לנשום לרווחה ואנו מייחלים לו במצבים רבים. בין אם כשעוברים דירה ונכנסים למקום

ניקיון משרדים נגד קורונה

ניקיון קורונה

ניקיון קורונה הוא שירות נפוץ בימים אלה. איך מנקים חדר של חולה קורונה ואיך ניתן לדאוג שיהיה ניקיון משרדים נגד קורונה רציף ויעיל? ניקוי קורונה

איך מחטאים את הבית אחרי קורונה

איך מחטאים את הבית

איך מחטאים את הבית מקורונה היא שאלה החוזרת על עצמה כשפונים אל חברת הניקיון שלנו. האם יש צורך ואם כן כיצד ניתן לחטא את הבית

טופ פוליש ניקיון דירה לאחר שיפוץ

שושנה אהרון
קרא עוד
אתם החברה מספר 1 בשוק!! בעבודת צוות מעולה, מקצועית ונקייה במיוחד. זה כל כך כיף להיכנס לבית הנקי אחרי שאתם הברקתם אותו!! כמובן שאני ממליצה לכל חבריי ומכריי, כמו שהבטחתי. מדובר בשירות איכותי, אמין ולכן אני ממליצה עליהם בחום, אל תחשבו פעמיים.
אלה חיימוב
קרא עוד
ליחס כזה אדיב והוגן לא ציפיתי. באמת לא ציפיתי!!! כל הכבוד!!!!! עובדים ברמה מקצועית, נהדרת ואחראית! לאורך התהליך ובעיקר בסופו של היום קיבלנו המון טיפים לשמור על הניקיון. תודה רבה מכל הלב. הלוואי שכל החברות יתנהלו כפי שאתם עכשיו הבית כולו נוצץ בזכותכם. תודה ויישר כוח! תמשיכו בעבודת הקודש.
דניאלה יודיץ
קרא עוד
בהתחלה חששנו מכיוון שלא הכרנו את החברה, אבל גילינו שהתוצאה, אחרי עבודה רבה, הייתה מעולה! החבר'ה באמת עשו עבודה מרשימה, כל הכבוד על המסירות והעבודה לפרטים קטנים! ממליצה לכולם! שיהיה המון בהצלחה!
עידו מלכה
קרא עוד
ניקיון יסודי וטוב!החברה הגיעה בזמן. ועבדו בצורה מסודרת ונקייה. ראו שהם מומחים ומבינים את העבודה!הבית מבריק! ובפעם הבאה שאצטרך עבודת ניקיון בוודאות אקרא לכם שוב!!
רחל אלמה
קרא עוד
אני רוצה להמליץ על חברה נהדרת!! אתם צריכים לחשוב עד כמה חשוב שהבית שלכם יהיה נקי?! עד לפני כמה זמן לא הבנתי את זה. הבנתי שיש חשיבות לדברים הקטנים ביותר, גם סדר העבודה וגם הסוג של החומרים שבשימוש חברות הניקיון! אז שאפו את המקצועיות והיסודיות. אה ושכחתי לציין שלמרות שלא סיכמנו על כך הם גם ניקו לי את דלת הכניסה בצורה מצוינת. בקיצור אני ממליצה לכל אחד על חברת הניקיון טופ פוליש!
מאור ושמחה אגרשייב
קרא עוד
מצויינים! ההחלטה לסגור עם טופ פוליש הייתה קלה מאוד: קודם כל ראינו את חוות הדעת באתר ולאחר שיחה עם הצוות הזמנו אותם. הצוות הגיע בזמן, נותני שירות מצוינים, ניקו בכל מקום! המשיכו כך!הדבר הראשון שאיתו התחילו היה התריסים והחלונות בכל הדירה, החל מפירוק התריסים וניקיון כל המסילות ומסגרות בצורה יסודית, הדבר השני ניקוי באותה צורה את כל החדרים הנותרים והחלו לנקות את המטבח, הדלתות של ארונות המטבח פנים חוץ בצורה יסודית!!!!
קארין כהן
קרא עוד
אני רוצה להמליץ על חברת ניקיון טופ פוליש, ניקיון ברמה גבוהה מאוד.עברו על כל המטבח מכל הכיוונים והבריקו אותו, המטבח פשוט היה נוצץ. ולא רק המטבח בכל מקום היה נעים ונראה היה שחברת ניקיון עשתה זאת!!! שווה את הכסף!!! כל הרצפה הייתה מלאה בקצף של ניקיון, וגם הריח היה טוב אז ממש הרגשנו שמנקים את הרצפה באופן יסודי. שני העובדים החלו לגרוף את הקצף לכיוון האמבטיה ותוך משהו כמו שעה כל הקצף נעלם. עבודה יסודית ונהדרת!!!!!!
דניאל אבני
קרא עוד
אחלה חברה, יופי של צוות.ממליץ בחום.
מאיה חובב
קרא עוד
יום אחד הייתי חייב להזמין הביתה חברת ניקיון כדי לעשות עבודת ניקיון ולא ידעתי במי לבחור!! מתוך כל החברות שהופיעו בדפי זהב ועוד אתרים של חברות ניקיון, ככ הרבה מבחר שזה מטורף! במילה אחת היינו מרוצים מכל העובדים שהיו מצוינים וקיבלנו עבודת ניקיון טובה גם הפינישים היו ברמה גבוהה ומאז אנחנו מזימים רק את חברת הניקיון הזו!!
שרית נאמן
קרא עוד
החברה עשו הרבה שמח ועבדו בחריצות כדי לנקות בצורה הטובה ביותר!! מאוד שמחה שהזמנתי אותם!!!ממליצה בחום לכל משפחה שצריכה ניקוי מעולה לבית!
לימור ארביב
קרא עוד
ניקיון הבניין וחדרי המדרגות שווה ערך לניקיון הדירה שלכם! חשוב לזכור שחדרי מדרגות מוזנחים ולא מתוחזקים, מעידים על חוסר אכפתיות של הדיירים למקום מגוריהם ואף יכול לגרום לכך הערך הדירות ירד. חדרי מדרגות נקיים ובניין נקי מעיד על אווירה חמימה וידידותית בין הדיירים ובנוסף נותן רושם מצוין כל מי שמגיע!!!
הזמנת שירות
חברת ניקיון טופ פוליש

חזרו אלי עם המבצע!

דילוג לתוכן