שירות בכל הארץ

חברת ניקיון דירות בפריסה ארצית

מרכז הזמנות 1800-80-40-44

שירותי ניקיון בתים | דירות | עסקים

למה צריך פוליש למרצפות

למה צריך פוליש למרצפות

אנו נשאלים רבות למה צריך פוליש למרצפות, ולמה כדאי להזמין חברת ניקיון ופוליש. שאלה נוספת, בנוגע לפוליש, אשר עולה הרבה היא מתי עושים פוליש לרצפה, ובאיזו תדירות. התשובה תלוי בסוג הריצוף, למשל פוליש לרצפת שיש שונה מפוליש למרצפות, הן מבחינת התהליך והן מבחינת החומרים.

חשוב לציין שקיימים שלושה סוגים עיקריים של פוליש לרצפה – פוליש קריסטל, פוליש וקס ופוליש סילר. שלושת סוגי הפוליש האלו יעשו את הרצפה שלכם מבריקה כמו שתמיד רציתם, אבל תהליך העבודה עם כל אחד מהם יהיה שונה. כל אחד מהם גם מתאים לסוג מרצפות שונה, ובשביל זה אנחנו כאן – כדי להסביר.

למה צריך פוליש למרצפות

פוליש לרצפה הוא בעצם תהליך של חידוש מרצפות ישנות אשר יותיר את הרצפה שלכם נוצצת ומבריקה, ואין ספק שהוא ישדרג את מראה הבית. איזה סוגים של פוליש לרצפה קיימים בשוק, ואיך נבחר מה מתאים לעשות אצלנו בבית?

כמו שהזכרנו, ישנם שלושה סוגים של פוליש – קריסטל, ווקס וסילר. בשונה, למשל מתהליך של ניקוי פרקט, שבו קיים סוג אחד של תהליך, כאשר מדובר ברצפה שאינה פרקט ישנם סוגים שונים של מרצפות (שיש, גרניט פורצלן וטרסו הן רק חלק מהדוגמאות) ולכן קיימים סוגים שונים של טיפולים.

פוליש קריסטל נעשה באמצעות מכונה ייחודית, אשר מקרצפת את הרצפה עם מספר חומרי הברקה במספר שלבים. בכל אחד מהשלבים חברת הניקיון משתמשת בחומר אחר, וממש מחדירה אותו אל תוך המרצפות באמצעות הקרצוף.

פוליש לרצפת גרניט פורצלן
פוליש לרצפת גרניט פורצלן – תהליך שונה מכל פוליש אחר

פוליש ווקס נעשה על ידי מריחת, ובכן, ווקס. הווקס הוא סוג של שעווה, שמבריקה את הרצפה ומחליקה אותה. בתהליך של פוליש ווקס, חברת ניקיון תמרח את הווקס בצורה אחידה על גבי הרצפה באמצעות מכונה עם גלגל מסתובב. שימו לב שבניגוד לפוליש קריסטל, במקרה של פוליש ווקס, הפוליש הוא חיצוני בלבד.

פוליש סילר, בדומה לפוליש ווקס, נעשה על ידי מריחת חומר חיצוני בלבד על גבי המרצפות. למעשה, סילר הוא לא חומר שמטרתו הראשונית היא נקיון. סילר הוא במקור, כמו ששמו מרמז, חומר איטום, ונועד בעיקר לשמירה והגנה על המרצפות מפני ספיגה של לכלוכים ולחות, ובתהליך גם מבריק את הרצפה.

מתי עושים פוליש לרצפה

מה לעשות, פוליש לרצפה לא יחזיק מעמד לנצח. כל אחד מסוגי הפוליש צריך לחדש אחת לכמה שנים. פוליש ווקס ופוליש סילר כדאי לחדש אחת לשנה בערך, שכן הם פחות עמידים לאורך זמן, פוליש קריסטל מומלץ לחדש אחרי שלוש עד חמש שנים, כאשר באמצעות טיפול נכון אפשר “להאריך את חיי” הפוליש מעט יותר.

בכל מקרה, כדי לשמור על איכות הפוליש לכמה שיותר זמן, כדאי לשטוף את הרצפה עם חומרי ניקוי מתאימים, שכן חומרי הניקיון הסטנדרטיים פוגעים באיכות הפוליש ומורידים את שכבת הפוליש. פוליש סילר לא דורש שטיפה עם חומרי מיוחד, אבל פוליש ווקס כדאי לשטוף עם נוזל רצפות שמכיל ווקס.

בדרך כלל, כאשר נגיע לבצע עבודת פוליש לרצפה, בין אם מדובר בפוליש ווקס, סילר או קריסטל, נביא איתנו את החומרים המומלצים לניקיון לאחר הפוליש, על מנת להראות לכם, הלקוחות, באילו חומרים מומלץ להשתמש על מנת לשמור על הרצפה מבריקה לאורך זמן.

למה צריך פוליש למרצפות

כדאי לדעת שאם עשיתם פוליש ווקס לפני מספר שנים, והיום אתם רוצים לעשות פוליש קריסטל, מחיר הפוליש יעלה. הסיבה היא שפוליש כזה מותיר אחריו שאריות וקס, שצריך להוריד לחלוטין לפני שעושים פוליש קריסטל. תהליך זה דורש מחברת הפוליש עבודת ניקיון מקדימה שדורשת לא מעט זמן, ולכן תיאלצו לשלם יותר.

דבר נוסף שצריך לקחת בחשבון הוא, האם הרצפה שלכם שחוקה ושרוטה מאוד? אם כן, כנראה שפוליש לרצפה לא ממש יעזור לכם בשלב הזה. פוליש על רצפה שרוטה לא ייתן את האפקט הרצוי, וסתם חבל שתשלמו על זה. מה שכן כדאי לכם לעשות הוא ליטוש, אשר ייתן לרצפה מראה אחיד וחלק.

לאחר הליטוש תוכלו לבחור אם תרצו גם פוליש או לא.

האם צריך פוליש לרצפת גרניט פורצלן

רצפת גרניט פורצלן (קרמיקה) נחשבת לייחודית בכל הנוגע לניקיון ופוליש. הסיבה היא שאריחי קרמיקה אינם סופגים פוליש ווקס בצורה טובה, ופוליש מהסוג הזה יעשה להם נזק. יתרה על כן, למעשה כל פוליש סטנדרטי יגרום לנזק לאריחי קרמיקה. לכן ניקוי גרניט פורצלן נעשה בתהליך פוליש שונה.

מכיוון שקרמיקה היא חומר אטום במיוחד, שום חומר לא ייספג עליה בצורה טובה. אולי בשבועות הראשונים שלאחר ההברקה הרצפה תיראה טוב, אך מהר מאוד יצטבר לכלוך על שכבה זו, מה שיגרום לרצפה להיראות הרבה יותר מלוכלכת מאשר הייתה לפני כן, בייחוד באזורים עליהם מרבים לדרוך.

למעשה, הדבר היחיד שניתן לעשות כדי לחדש את מראה אריחי הקרמיקה הוא קרצוף עם מכונת קרצוף: לא ליטוש ולא פוליש. כמו כן, ניתן לחדש את הרובה שבין האריחים, שנוטה להתלכלך ולשנות גוון. מדובר בתהליך פוליש לכל דבר, אך לא אחד משלושת אלו שהוזכרו מעלה, אלא הליך ייחודי לאריחי קרמיקה.

מתי עושים פוליש לרצפה
התשובה לשאלה מתי עושים פוליש לרצפה – כשרוצים לחדש את מראה המרצפות

לשאלות נוספות מוזמנים לעקוב אחר עמוד הפייסבוק שלנו

שירותים שלנו
פוסטים אחרונים
ניקיון לבתים חדשים

ניקיון לבתים חדשים

ניקיון לבתים חדשים מקבלן צריך לדעת איך לעשות. אנו מספקים ניקיון בתים חדשים בבאר שבע ועד צפון המדינה ובזמינות גבוהה. חברת ניקיון בתים חדשים המובילה

חברת שירותי ניקיון

חברת שירותי ניקיון

חברת שירותי ניקיון טופ פוליש היא אחת מכמה חברות שירותי ניקיון המובילות בארץ. קשה למצוא חברה מקצועית לשירותי ניקיון שניתן לסמוך עליה ולכן מומלץ לקחת

ליטוש דק

ניקוי דק

ניקוי דק עץ שנעשה באופן מקצויעי ישלב חידוש דק על ידי ליטוש דק עץ על שלל סוגיו. פעולת חידוש עץ מבוקשת בחברתנו היא חבילת ליטוש

ניקיון וסדר בבית

ניקיון וסדר בבית

ניקיון וסדר בבית הוא נושא המעסיק את כולנו ובצדק. ניקיון מאפשר לנו לנשום לרווחה ואנו מייחלים לו במצבים רבים. בין אם כשעוברים דירה ונכנסים למקום

ניקיון משרדים נגד קורונה

ניקיון קורונה

ניקיון קורונה הוא שירות נפוץ בימים אלה. איך מנקים חדר של חולה קורונה ואיך ניתן לדאוג שיהיה ניקיון משרדים נגד קורונה רציף ויעיל? ניקוי קורונה

איך מחטאים את הבית אחרי קורונה

איך מחטאים את הבית

איך מחטאים את הבית מקורונה היא שאלה החוזרת על עצמה כשפונים אל חברת הניקיון שלנו. האם יש צורך ואם כן כיצד ניתן לחטא את הבית

טופ פוליש למה צריך פוליש למרצפות

שושנה אהרון
קרא עוד
אתם החברה מספר 1 בשוק!! בעבודת צוות מעולה, מקצועית ונקייה במיוחד. זה כל כך כיף להיכנס לבית הנקי אחרי שאתם הברקתם אותו!! כמובן שאני ממליצה לכל חבריי ומכריי, כמו שהבטחתי. מדובר בשירות איכותי, אמין ולכן אני ממליצה עליהם בחום, אל תחשבו פעמיים.
אלה חיימוב
קרא עוד
ליחס כזה אדיב והוגן לא ציפיתי. באמת לא ציפיתי!!! כל הכבוד!!!!! עובדים ברמה מקצועית, נהדרת ואחראית! לאורך התהליך ובעיקר בסופו של היום קיבלנו המון טיפים לשמור על הניקיון. תודה רבה מכל הלב. הלוואי שכל החברות יתנהלו כפי שאתם עכשיו הבית כולו נוצץ בזכותכם. תודה ויישר כוח! תמשיכו בעבודת הקודש.
דניאלה יודיץ
קרא עוד
בהתחלה חששנו מכיוון שלא הכרנו את החברה, אבל גילינו שהתוצאה, אחרי עבודה רבה, הייתה מעולה! החבר'ה באמת עשו עבודה מרשימה, כל הכבוד על המסירות והעבודה לפרטים קטנים! ממליצה לכולם! שיהיה המון בהצלחה!
עידו מלכה
קרא עוד
ניקיון יסודי וטוב!החברה הגיעה בזמן. ועבדו בצורה מסודרת ונקייה. ראו שהם מומחים ומבינים את העבודה!הבית מבריק! ובפעם הבאה שאצטרך עבודת ניקיון בוודאות אקרא לכם שוב!!
רחל אלמה
קרא עוד
אני רוצה להמליץ על חברה נהדרת!! אתם צריכים לחשוב עד כמה חשוב שהבית שלכם יהיה נקי?! עד לפני כמה זמן לא הבנתי את זה. הבנתי שיש חשיבות לדברים הקטנים ביותר, גם סדר העבודה וגם הסוג של החומרים שבשימוש חברות הניקיון! אז שאפו את המקצועיות והיסודיות. אה ושכחתי לציין שלמרות שלא סיכמנו על כך הם גם ניקו לי את דלת הכניסה בצורה מצוינת. בקיצור אני ממליצה לכל אחד על חברת הניקיון טופ פוליש!
מאור ושמחה אגרשייב
קרא עוד
מצויינים! ההחלטה לסגור עם טופ פוליש הייתה קלה מאוד: קודם כל ראינו את חוות הדעת באתר ולאחר שיחה עם הצוות הזמנו אותם. הצוות הגיע בזמן, נותני שירות מצוינים, ניקו בכל מקום! המשיכו כך!הדבר הראשון שאיתו התחילו היה התריסים והחלונות בכל הדירה, החל מפירוק התריסים וניקיון כל המסילות ומסגרות בצורה יסודית, הדבר השני ניקוי באותה צורה את כל החדרים הנותרים והחלו לנקות את המטבח, הדלתות של ארונות המטבח פנים חוץ בצורה יסודית!!!!
קארין כהן
קרא עוד
אני רוצה להמליץ על חברת ניקיון טופ פוליש, ניקיון ברמה גבוהה מאוד.עברו על כל המטבח מכל הכיוונים והבריקו אותו, המטבח פשוט היה נוצץ. ולא רק המטבח בכל מקום היה נעים ונראה היה שחברת ניקיון עשתה זאת!!! שווה את הכסף!!! כל הרצפה הייתה מלאה בקצף של ניקיון, וגם הריח היה טוב אז ממש הרגשנו שמנקים את הרצפה באופן יסודי. שני העובדים החלו לגרוף את הקצף לכיוון האמבטיה ותוך משהו כמו שעה כל הקצף נעלם. עבודה יסודית ונהדרת!!!!!!
דניאל אבני
קרא עוד
אחלה חברה, יופי של צוות.ממליץ בחום.
מאיה חובב
קרא עוד
יום אחד הייתי חייב להזמין הביתה חברת ניקיון כדי לעשות עבודת ניקיון ולא ידעתי במי לבחור!! מתוך כל החברות שהופיעו בדפי זהב ועוד אתרים של חברות ניקיון, ככ הרבה מבחר שזה מטורף! במילה אחת היינו מרוצים מכל העובדים שהיו מצוינים וקיבלנו עבודת ניקיון טובה גם הפינישים היו ברמה גבוהה ומאז אנחנו מזימים רק את חברת הניקיון הזו!!
שרית נאמן
קרא עוד
החברה עשו הרבה שמח ועבדו בחריצות כדי לנקות בצורה הטובה ביותר!! מאוד שמחה שהזמנתי אותם!!!ממליצה בחום לכל משפחה שצריכה ניקוי מעולה לבית!
לימור ארביב
קרא עוד
ניקיון הבניין וחדרי המדרגות שווה ערך לניקיון הדירה שלכם! חשוב לזכור שחדרי מדרגות מוזנחים ולא מתוחזקים, מעידים על חוסר אכפתיות של הדיירים למקום מגוריהם ואף יכול לגרום לכך הערך הדירות ירד. חדרי מדרגות נקיים ובניין נקי מעיד על אווירה חמימה וידידותית בין הדיירים ובנוסף נותן רושם מצוין כל מי שמגיע!!!
הזמנת שירות
חברת ניקיון טופ פוליש

חזרו אלי עם המבצע!

דילוג לתוכן